maandag 28 september 2015

Thema van de maand oktober: VERJAARDAGSKAARTEN

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuw thema op ons blog en deze keer is het wel weer een heel makkelijk thema, want iedereen die kaarten maakt, maakt wel eens verjaardagskaarten, toch?

Het thema is dus VERJAARDAGSKAARTEN 

Ik ga vandaag van start met een kaart, die ik gemaakt heb met de stempelset Garden in Bloom. Dit is meteen de stempelset die ik de komende maand wil gebruiken voor mijn workshop "Stempelset in de Hoofdrol".  Meer hierover vind je binnenkort terug op mijn eigen blog.


De tekst op mijn kaart is Hope You're Feeling SPECIAL Today. Lijkt me wel toepasselijk voor een verjaardag, of niet?

De designteamleden zullen ieder de komende week hun creatie laten zien en vanaf volgende week maandag zal ik de inzendingen op het blog plaatsen. 

We willen iedereen verder vrij laten voor wat betreft de vormgeving, kleurgebruik of wat dan ook!

Jullie kunnen je eigen creatie insturen naar scrapmydream@gmail.com.  De uiterste inzenddatum is zaterdag 31 oktober en maandag  2 november wordt de winnares bekend gemaakt. Zet in het onderwerp van je mail even VERJAARDAGSKAARTEN.

De winnares van dit thema mag zich in november designer van de maand noemen en krijg een button voor op haar blog. Ook ontvangt de winnares een mooie kaart van één van de designteamleden.

Doe jij ook mee?

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten